Obsługa spraw na bieżąco

Przypominamy, że zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w Urzędzie Miejskim w Zelowie od dnia 3 listopada br. wprowadzono możliwość wykonywania pracy zdalnej celem przeciwdziałania rozprzestrzeniania się COVID-19.

Informujemy ponadto, że pomimo wprowadzenia możliwości wykonywania obowiązków zdalnie placówka pracuje w trybie ciągłym i na bieżąco obsługuje sprawy.

Zarządzenie NR 72.2020 Burmistrza Zelowa z dnia 3 listopada 2020 roku w sprawie powierzenia pracy zdalnej pracownikom Urzędu Miejskiego w Zelowie:

https://bip.zelow.pl/wiadomosci/8668/wiadomosc/544105/zarzadzenie_nr_722020_burmistrza_zelowa_z_dnia_3_listopada_2020_

Może Cię zainteresować

Podpisano porozumienie w ramach ZIT

Dzień Seniora 2024

Sobotni koncert odwołany

Skip to content