Komunikat dla interesantów

Szanowni Państwo, informujemy że w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (COVID-19) w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Burmistrz Zelowa wprowadził szczególne zasady obsługi interesantów i podjął decyzję o zamknięciu budynku Urzędu Miejskiego w Zelowie od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania.

W związku z powyższym kontakt z interesantami i załatwianie najpilniejszych spraw odbywać się będzie drogą telefoniczną (tel.: 44 634 10 00 – Punkt Informacyjny, 44 635 15 31 – Urząd Stanu Cywilnego, 44 635 15 37 – sekretariat, fax – 44 634 13 41) lub elektroniczną (umzelow@zelow.pl, ePUAP).

Ponadto przy głównym wejściu do siedziby budynku Urzędu Miejskiego w Zelowie wystawiona zostanie skrzynka na korespondencję papierową. Prosimy o umieszczanie w skrzynce dokumentów zapakowanych w kopertę.

Informujemy również, że do odwołania zawieszona zostaje obsługa kasowa. Wpłaty będą przyjmowane wyłącznie drogą elektroniczną.

Numer rachunku bankowego: 66 1020 3916 0000 0102 0259 8308 – PKO BP S.A. w Bełchatowie, Oddział w Zelowie

Zachęcamy do bieżącego śledzenia oficjalnej strony internetowej www.zelow.pl oraz profilu gminy na portalu społecznościowym Facebook, gdzie publikowane są aktualne komunikaty. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.

Może Cię zainteresować

Ogłoszenie o konsultacjach – projekt uchwały w sprawie zasad i trybu przyznawania nagród sportowych

V edycja Konkursu dla KGW o Nagrodę Małżonki  Prezydenta RP

Wykaz nieruchomości do sprzedaży

Skip to content