Zmiany w obsłudze interesantów

Szanowni Państwo, informujemy że zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Burmistrz Zelowa wprowadził szczególne zasady obsługi interesantów oraz podjął decyzję o zamknięciu budynku Urzędu Miejskiego w Zelowie od dnia 25 stycznia 2022 roku do odwołania.

W związku z powyższym kontakt z interesantami i załatwianie najpilniejszych spraw odbywać się będzie drogą telefoniczną (tel.: 44 634 10 00 – Punkt Informacyjny, 44 635 15 31 – Urząd Stanu Cywilnego, 44 635 15 37 – sekretariat, fax – 44 634 13 41) lub elektroniczną (umzelow@zelow.pl, ePUAP).

Ponadto przy głównym wejściu do siedziby budynku Urzędu Miejskiego w Zelowie wystawiona zostanie skrzynka na korespondencję papierową. Prosimy o umieszczanie w skrzynce dokumentów zapakowanych w kopertę.

Prosimy, jeśli tylko to możliwe, o dokonywanie wpłat drogą elektroniczną. Numery rachunków bankowych:

66 1020 3916 0000 0102 0259 8308 – PKO BP S.A. w Bełchatowie, Oddział w Zelowie.

Na powyższy rachunek mogą również wpłacać wnioskodawcy przebywający za granicą.

Należności za gospodarowanie odpadami należy wpłacać na rachunek bankowy:

34 1020 3916 0000 0802 0303 7272 – PKO BP S.A. w Bełchatowie, Oddział w Zelowie.

W przypadku spraw wymagających wizyty w Urzędzie m.in. dotyczących dowodów osobistych i braku możliwości dokonania wpłat drogą elektroniczną istnieje możliwość telefonicznego umówienia wizyty.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia oficjalnej strony internetowej www.zelow.pl oraz profilu gminy na portalu społecznościowym Facebook, gdzie publikowane są aktualne komunikaty. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.

Może Cię zainteresować

Podpisano porozumienie w ramach ZIT

Dzień Seniora 2024

Sobotni koncert odwołany

Skip to content