Komunikat w sprawie dowodów osobistych

W związku z przygotowaniami do wdrożenia w dniu 7 listopada 2021 r. nowych dowodów osobistych zawierających odciski palców, informujemy, że Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaplanowało na 5 listopada br. czasową przerwę techniczną w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych.

WAŻNE!
W piątek 5 listopada 2021 roku od godziny 12:00, w związku z zaplanowanymi pracami wdrożeniowymi, w całym kraju nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. 

Oznacza to, że tego dnia, tj. 5 listopada 2021 roku (piątek) wnioski o wydanie dowodu osobistego  w Urzędzie Miejskim w Zelowie będą przyjmowane tylko do godziny 11:45. Od godz. 12:00 do zamknięcia urzędu, nie będzie możliwości załatwienia również pozostałych spraw dotyczących dowodu osobistego, m.in. nie będzie można odebrać dowodu osobistego.

Tym samym prosimy o to, aby nie odkładać tych spraw na ostatnią chwilę. Przepraszamy za powstałe z tego powodu niedogodności.

Print Friendly, PDF & Email

Może Cię zainteresować

Życzenia z okazji Dnia Strażaka

Kolejne pieniądze dla gminy Zelów

Ogłoszenie Zarządu Powiatu Bełchatowskiego

Problem przemocy domowej w środowisku lokalnym – ankieta

Skip to content