Nabór zgłoszeń „Sołectwo na plus”

Informujemy o możliwości składania przez sołectwa zgłoszeń do naboru „Sołectwo na plus”.

Zgłoszenie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie do dnia 1 lutego 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego).

Składane zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych wyłącznie w terminie od dnia 1 lipca 2021 roku do dnia 15 listopada 2021 roku.

Kwota dotacji w ramach projektu dla jednej miejscowości nie może być większa niż 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) i musi być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.

Wymagania dla projektów zostały określone w Regulaminie.

Ogłoszenie o naborze zostało zamieszczone na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego (https://www.lodzkie.pl/rolnictwo/solectwo-na-plus) skąd można również pobrać dokumenty dotyczące naboru.

Dokumenty do pobrania:

Regulamin naboru „Sołectwo na plus”

Zgłoszenie do naboru „Sołectwo na plus”

Klauzula RODO

Może Cię zainteresować

Nabór przedstawicieli na członków komisji konkursowej

XXII Konkurs „Bezpieczne Gospodarstwo Rolne”

Zaproszenie na Targi Rolne AGROTECHNIKA 2025 w Bratoszewicach

Ogłoszenie dotyczące uproszczonej oferty realizacji zadania publicznego pn. „Bezpieczny i Aktywny Senior”

Przejdź do treści