Rejestr Danych Kontaktowych

Ministerstwo Cyfryzacji zachęca do dołączenia się do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).

Głównym celem usług udostępnionych w ramach rejestru RDK jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego albo o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+). Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków.

Przekazanie danych jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.

Więcej informacji znajduje się na www.gov.pl

Może Cię zainteresować

Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Zelów

„Rowerowa Iskra Pokoleń” – rajd rowerowy Młodzieżowej Rady Miejskiej

Gminne Zawody Sportowo-Pożarnicze 2025 za nami

System kaucyjny w Polsce – od października 2025 r.

Przejdź do treści