Wnioski do zmiany Studium

W związku z podjęciem przez Radę Miejską w Zelowie uchwały nr XIX/215/2020 z dnia 28 sierpnia 2020 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zelów, uprzejmie informujemy, iż od dnia 9 października 2020 r. do dnia 10 listopada 2020 r. istnieje możliwość składania wniosków dotyczących sporządzenia zmiany studium, które należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, bądź elektronicznie na adres mailowy umzelow@zelow.pl

Do pobrania – Wniosek w sprawie „zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zelów”

Może Cię zainteresować

Wydawanie zaświadczeń – wybory prezydenckie 2025

Sprzątanie ulic – osiedle XX-lecia, osiedle Piastów

Wystartował nabór wniosków do nowej odsłony programu Czyste Powietrze

Zaświadczenie z e-Urzędu Skarbowego (e-US) – to proste!

Przejdź do treści